احادیث امام حسین (ع)
 
درباره وبلاگ


سلام! خوش اومدین امیدوارم لحظات خوشی داشته باشین!


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 90
بازدید کل : 67555
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1

اس ام اس پاپیل
یک شنبه 18 دی 1390برچسب:, :: 9:46 ::  نويسنده : Sajad
 

ألا ترون أن الحق لا یعمل به ، و أن الباطل لا یتناهی عنه لیرغب المؤمن فی لقاء الله محقا.
 
امام حسین (ع) : آیا نمی بینید که به حق رفتار نمی شود و کسی از باطل نهی نمی کند، پس بخواهد مؤمن دیدار خدا را ، در حالی که بر حق باشد.
 
________________________

فإنی لا أری الموت إلا سعادة و الحیاة مع الظالمین إلا برما.
 
امام حسین (ع) : به درستی که من مرگ را جز سعادت نمی بینم و زندگی با ستمکاران را جز محنت نمی دانم .

_________________________

لا یأمن یوم القیامة إلا من خاف الله فی الدنیا.

امام حسین (ع) : به درستی که من مرگ را جز سعادت نمی بینم و زندگی با ستمکاران را جز محنت نمی دانم .

_________________________

إن الناس عبید الدنیا، و الدین لعق علی ألسنتهم یحوطونه ما درت معائشهم فإذا محصوا بالبلاء قل الدیانون .
 
امام حسین (ع) : مردم برده و بنده دنیا هستند، و دین لعابی است که تا وسایل زندگی فراهم است ، به دور زبان می گردانند، ولی وقتی دوران آزمایش فرا رسد، دینداران کمیاب می شوند.
 
______________________

ماذا وجد من فقدک ؟ و ما الذی فقد من وجدک ؟ لقد خاب من رضی دونک بدلا.
 
امام حسین (ع) : چه دارد آن کس که تو را ندارد؟ و چه ندارد آن که تو را دارد؟ آن کس که به جای تو چیز دیگری را پسندد و به آن راضی شود، مسلما زیان کرده است .

نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت12:26---18 دی 1390
سلامممممممم من اومدممم

پیام های باحالی داری ایول

برای تبادل لینک خبرم کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب